19.05.2015 - Förnyad ansökningsprocess

Vi har förnyat vår lånetjänst för att kunna betjäna dig bättre än tidigare. Som återkommande kund använder du nu allt smidigare din PIN-kod och underlättar därmed ansökandet såväl med dator som på din surfplatta och mobil. Inloggning via bank fungerar även den smidigare än tidigare på din mobil och surfplatta. Du kan naturligtvis identifiera dig med SMS och Nordea personkonto som tidigare.

Under våra öppettider kan du även chatta med vår kundtjänst samtidigt som du fyller i ansökan. Vi finns till för att hjälpa dig med alla frågor. Du kan självklart också ringa oss på 08 - 1244 9690 under våra öppettider eller skicka e-post till info@lanbutiken.se så svarar vi omgående på dina frågor.

Har du glömt din PIN-kod?

Ingen panik, som återkommande kund kan du nu beställa en ny PIN-kod till din mobil. För att beställa en ny PIN-kod fyller du i ditt personnummer och mobilnummer och så skickas en ny fyrsiffrig PIN-kod till din mobil som SMS. Märk att ditt mobilnummer ska vara densamma som redan är registrerad hos oss. Du kan naturligtvis även ringa upp vår kundtjänst ifall du behöver hjälp.

En PIN-kod skapas alltid i slutet av en låneansökan och kan användas senare för att logga in på Lånbutiken Online där du smidigt ansöker om lån, kollar status på dina öppna lån och uppdatera dina uppgifter. Du kan även vid behov flytta fakturans förfallodag via Lånbutiken Online.

Läs mer om hur du skapar ny PIN-kod.

Vi kommer att fortsätta förbättra vår lånetjänst under våren för att du ska få allt bättre service hos oss på Lånbutiken.

Vi önskar er alla en god fortsättning på det nya året 2015!

Hälsningar,
Lånbutiken

Tillbaka till aktuellt